Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/25/115625/antikforum.se/public_html/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Okända taklampor - hjälp uppskattas! - Antikforum
Antikforum
21 Mars 2023 kl. 06:40:11 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Jag har rensat från spam och någon kan ha mist sitt konto av misstag, beklagar detta. Tills vidare ska nytt konto godkännas av mig för att slippa angreppen, forumet kommer senare att uppdateras till 2.0 som är spamsäkrare/Ada

Startsida   Hjälp Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  
Författare Ämne: Okända taklampor - hjälp uppskattas!  (läst 5422 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
vicky
Nykomling
*
Antal inlägg: 1

Visa profil
« skrivet: 9 April 2011 kl. 14:36:39 »

Har hittat två taklampor som jag ärvt sedan en tid tillbaka, därmed återupptäckt dem. Jag skulle hemskt gärna vilja veta vad det rör sig om för typ av lampor - jag har nämligen ingen aning om vad det är för typ av lampor annat än att jag tror att de är från 50-talet eller liknande och av glas.

Jag har bifogat två bilder vari de finns att se, inte de allra bästa av bilder men om någon känner igen dem eller vet något om dem så skulle det verkligen uppskattas om ni kunde dela med er av den kunskapen! Det uppskattas verkligen då jag gärna vill veta var de kommer ifrån samt eventuellt vem/vilka som tillverkat dem.

All hjälp uppskattas...

* test3.jpg (20.93 KB, 240x320 - visat 897 gånger.)

* test2.jpg (27.23 KB, 240x320 - visat 844 gånger.)
Loggat
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
| Rauthing
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!