Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/25/115625/antikforum.se/public_html/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Vitt belÀggning inuti glasspropp - Antikforum
Antikforum
25 September 2023 kl. 01:46:42 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Jag har rensat frÄn spam och nÄgon kan ha mist sitt konto av misstag, beklagar detta. Tills vidare ska nytt konto godkÀnnas av mig för att slippa angreppen, forumet kommer senare att uppdateras till 2.0 som Àr spamsÀkrare/Ada

Startsida   Hjälp Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  
Författare Ämne: Vitt belĂ€ggning inuti glasspropp  (läst 4090 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Asgammal
Nykomling
*
Antal inlägg: 1

Visa profil
« skrivet: 6 Februari 2011 kl. 16:52:06 »

Hej,

Har en gammal fin karaff dÀr glassproppen Àr ihÄlig. Det ihÄliga utrymmet har fÄtt en vitaktig, mjölkaktig belÀggning - ungefÀr som imma. GÄr detta att fÄ bort? Har lÀst om glassjuka, men tvekar om det Àr det - dÄ verkar ju glaset i sig bli mjölkigt. HÀr Àr det mer som en belÀggning inuti proppen. Kan det vara fukt som trÀngt in? Har en fundering kring möjligt bot - kan jag lÀgga proppen i ugnen pÄ lÄt oss sÀga 90 grader under lÄng tid för att pÄ sÄ sÀtt torka ut fukten?
Loggat
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
| Rauthing
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!