Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/25/115625/antikforum.se/public_html/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Britt och Ingemar Tunander - Antikforum
Antikforum
21 Mars 2023 kl. 07:30:37 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Jag har rensat frÄn spam och nÄgon kan ha mist sitt konto av misstag, beklagar detta. Tills vidare ska nytt konto godkÀnnas av mig för att slippa angreppen, forumet kommer senare att uppdateras till 2.0 som Àr spamsÀkrare/Ada

Startsida   Hjälp Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  
Författare Ämne: Britt och Ingemar Tunander  (läst 5628 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
B_I_T_1891
Gäst
« skrivet: 1 Januari 2011 kl. 20:55:18 »

Hej!

Det hĂ€r kan verka som en mĂ€rklig frĂ„ga, men jag söker nĂ„gon som har böcker av antikvetarna och journalisterna Britt och Ingemar Tunander. För mĂ„nga Ă„r sedan var jag hemma hos en vĂ€n och hittade en hel del böcker av dessa tvĂ„ författare (Ă€ven om jag inte kan minnas om den sĂ€rskilda bok som jag letar efter skrevs av de tvĂ„ tillsammans eller ej). Nu har jag inte kontakt med denne vĂ€n lĂ€ngre men letar frenetiskt efter boken. TyvĂ€rr Ă€r mitt enda signalement att det finns en bild pĂ„ de tvĂ„ författarna pĂ„ baksidan av boken; namnet eller nĂ„gra andra attribut kommer jag inte ihĂ„g. Minns emellertid att boken intresserade mig. Har nĂ„gon böcker av dessa författare och kan bistĂ„ mig lite hĂ€r? Är evigt tacksam.

Mvh
Åke
Loggat
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
| Rauthing
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!