Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/25/115625/antikforum.se/public_html/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/25/115625/antikforum.se/public_html/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 snälla hjälp en nybörjare som vvill lära, - Antikforum
Antikforum
25 Oktober 2021 kl. 17:40:29 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Jag har rensat från spam och någon kan ha mist sitt konto av misstag, beklagar detta. Tills vidare ska nytt konto godkännas av mig för att slippa angreppen, forumet kommer senare att uppdateras till 2.0 som är spamsäkrare/Ada

Startsida   Hjälp Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  
Författare mne: snälla hjälp en nybörjare som vvill lära,  (läst 3142 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
löjtnant
Nykomling
*
Antal inlägg: 4

Visa profil
« skrivet: 1 April 2010 kl. 12:03:37 »

???Jag är ny här. så hej på er. Jag är intresserad mest av antikt porslin svenskt o utländskt samt glas helst färgat glas, pressglas, eda glasbruk. Undrar om ngn av er vet hur man kan få tag på Jane Fredlunds gammalt porslin ?? då får du massor avpåskpussar!!

Vad skulle ni sjäva vilja haft för råd om litteratur när ni började??
Alla tips och råd är välkommnna, har ingen aning om man ska kryssa för underrätta via eposr v nya svar el återgå t ämnet efter postandet, jag provar det sista, det är inte lätt att vara ny o ändå 54 år
Tack på förhand
« Senast ändrad: 1 April 2010 kl. 12:07:02 av löjtnant » Loggat
löjtnant
Nykomling
*
Antal inlägg: 4

Visa profil
« Svara #1 skrivet: 1 April 2010 kl. 16:08:53 »

Snälla jag är ny o jag hoppas att det här är ett sånt där trivsamt forum där folk är aktiva när man kan o att vi försöker hjälpa varann, jag vet att det finns ngr aver som skulle kunna göra mig glad o svara på min fråga, eller är det jag som misstolkt det o att svaren sänds via mejl, det står ju ngn ruta om det, i så fall ursäkta och lär mig hur det fungerar
med hopp om svar o Glad Påsk
Loggat
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
| Rauthing
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!