Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/25/115625/antikforum.se/public_html/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/25/115625/antikforum.se/public_html/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Varför fungerar inte "Visa olästa inlägg..." här - Antikforum
Antikforum
1 December 2022 kl. 14:01:14 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Jag har rensat från spam och någon kan ha mist sitt konto av misstag, beklagar detta. Tills vidare ska nytt konto godkännas av mig för att slippa angreppen, forumet kommer senare att uppdateras till 2.0 som är spamsäkrare/Ada

Startsida   Hjälp Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  
Författare mne: Varför fungerar inte "Visa olästa inlägg..." här  (läst 22350 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sophie
Nykomling
*
Antal inlägg: 28

Visa profil
« Svara #15 skrivet: 13 Maj 2008 kl. 17:21:33 »

Jaa, sisådär. Först tömde jag cacharna. Omstart. Fungerade inte. Markerade allt som läst, omstart. "Visa olästa... fungerar inte". Däremot längst ned "Nyliga inlägg".
Loggat
Sophie
Nykomling
*

Visa profil
« Svara #16 skrivet: 13 Maj 2008 kl. 17:23:15 »

Är jag blind eller har "Klicka här för att visa samtliga olästa...."  försvunnit. Känner inte igen den nya länken under info alltså "Nyliga inlägg".
Loggat
Sophie
Nykomling
*

Visa profil
« Svara #17 skrivet: 13 Maj 2008 kl. 18:00:15 »

Om någon undrar varför jag envisas med denna fråga så beror det på att jag så gärna vill att det ska fungera. Dessutom tror jag att fler med mig är rätt så bekväma, att varje gång gå igenom samtliga avdelningar för att se om något nytt kommit till, det är åtminstone jag allt för lat för. Ada, du får gärna användan mig el rättare sagt min pc för att testa, bara säg vad du vill jag ska göra.
Loggat
ada
Administratör
Fullständig medlem
Antal inlägg: 143

Visa profil
« Svara #18 skrivet: 13 Maj 2008 kl. 18:40:38 »

Är jag blind eller har "Klicka här för att visa samtliga olästa...."  försvunnit. Känner inte igen den nya länken under info alltså "Nyliga inlägg".
"visa samtliga olästa" ska inte ha försvunnit, jag ser det

"Nyliga inlägg" är nåt jag råkade klicka fram i inställningarna för länge sen, man tänker inte på att det inte ser samma ut som på Retroforum
« Senast ändrad: 13 Maj 2008 kl. 19:07:36 av ada » Loggat
Sophie
Nykomling
*

Visa profil
« Svara #19 skrivet: 13 Maj 2008 kl. 19:28:49 »

Nu hittade jag "Klicka här..." det är jag som ser dåligt. Hursomhelst så verkar allt fungera utom det man först möter på sidan, "Visa olästa inlägg sen ditt senaste besök" och
"Visa nya svar på dina inlägg".
Loggat
ada
Administratör
Fullständig medlem

Visa profil
« Svara #20 skrivet: 13 Maj 2008 kl. 22:32:01 »

Jag provade fram och tillbaka mot en annan profil på Firefox, ibland syntes inte nytt svar, och det verkar inte finnas något svar på problemet (jag kör IE 7 förresten)
Loggat
gitzie
Nykomling
*
Antal inlägg: 17

Visa profil
« Svara #21 skrivet: 14 Maj 2008 kl. 19:07:18 »

Jag har också IE och har provat alla möjliga sätt för att få det till att fungera,men lyckas inte Arg
Loggat
ada
Administratör
Fullständig medlem

Visa profil
« Svara #22 skrivet: 14 Maj 2008 kl. 20:39:43 »

jag har provat med justering av inställningar men det vill sej inte, suck
Loggat
gitzie
Nykomling
*

Visa profil
« Svara #23 skrivet: 14 Maj 2008 kl. 21:32:34 »

Något har du nog kommit åt för NU funkade "Visa olästa...! Glad
Loggat
Sophie
Nykomling
*

Visa profil
« Svara #24 skrivet: 14 Maj 2008 kl. 22:12:38 »

En bit på väg men för mig fungerar det ännu inte. Nu ska jag byta dator inom kort så det ska bli intressant att se vad som händer då.
Loggat
gitzie
Nykomling
*

Visa profil
« Svara #25 skrivet: 14 Maj 2008 kl. 23:00:24 »

Funkade igen Glad
En tanke slog mig......kan det ha med att göra att man kommer hit via Retrolänken att det inte funkade??
Långsökt kanske, för det bör inte spela någon roll.
« Senast ändrad: 14 Maj 2008 kl. 23:02:48 av gitzie » Loggat
ada
Administratör
Fullständig medlem

Visa profil
« Svara #26 skrivet: 15 Maj 2008 kl. 08:46:22 »

Det finns inget i programvaran som läser av var man kommer ifrån, det hela bygger på helt basic "denna länken har jag besökt/inte besökt" (som på AP) men något gör att det tolkas fel på vägen

(när jag nämnt var folk kommit in ifrån, har det handlat om webbhotellets statistik)
Loggat
Sidor: 1 [2]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
| Rauthing
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!