Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/25/115625/antikforum.se/public_html/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 Antikforum i TTELA idag - Antikforum
Antikforum
2 Oktober 2022 kl. 19:19:08 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Jag har rensat frÄn spam och nÄgon kan ha mist sitt konto av misstag, beklagar detta. Tills vidare ska nytt konto godkÀnnas av mig för att slippa angreppen, forumet kommer senare att uppdateras till 2.0 som Àr spamsÀkrare/Ada

Startsida   Hjälp Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  
Författare Ämne: Antikforum i TTELA idag  (läst 3093 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
ada
Administratör
Fullständig medlem
Antal inlägg: 143

Visa profil
« skrivet: 21 April 2008 kl. 12:04:56 »

(namnet TTELA kommer sig av sammanslagningen mellan TrollhÀttans Tidning och Elfsborgs LÀns Annonsblad, AlltsÄ tidningarna för TrollhÀttan och VÀnersborg med omnejd, Mellerud och Lilla Edet)

Jag blev intervjuad i början av mÄnaden av journalist, nu kom det med pÄ Hem & TrÀdgÄrd-sidan. Min dator krÄnglar sÄ jag kan inte scanna -det kommer senare- kan vara just programvaran som stÀller till det för min kÀra bÀrbara, sitter vid sonens dator nu. PÄ ett sÀtt Àr jag tacksam att jag slipper scanna, dÄ fotot Àr hemskt Leende (smiley) Hur fÄr man inte offra sig för den goda saken att sprida budskapet om mina forum Leende (smiley) Jag fÄr lÀra mej leva med detta antagligen...

Artikeln handlar om att man allt mer talar om heminredning och liknande pÄ internet och dÄ jag som startat Retroforum och nu Antikforum fanns i regionen blev jag ombedd.

79 000 lĂ€sare ska tidningen ha sĂ„ datanörden i mig Ă€r vĂ€ldigt intresserad av effekten av exponering i media, hur mycket besök det gett nĂ€r dagen Ă€r slut. Än sĂ„ lĂ€nge tolkar jag det som att man inte i nĂ„gon större utstrĂ€ckning kollar det man lĂ€st i morgontidningen pĂ„ jobbet.

Hu, nu funkade scannern efter diverse manövrar och jag ska kasta mej ut i etern med ett foto jag har svÄrt för... Vad gör man inte för konsten...

Artikeln tillhör TTELA, text: Yvonne Olsson och foto: Christian Lamotte

Har scannat om artikeln dÄ det hade kass upplösning

* ttela21april2008.jpg (138.77 KB, 1007x1477 - visat 692 gånger.)
« Senast ändrad: 19 Maj 2008 kl. 13:26:18 av ada » Loggat
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
| Rauthing
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!