Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/25/115625/antikforum.se/public_html/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3 HJÄLP! Pris på Johnson Bros teservis Royal Homes of Britain??? - Antikforum
Antikforum
18 Maj 2022 kl. 01:24:02 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Jag har rensat från spam och någon kan ha mist sitt konto av misstag, beklagar detta. Tills vidare ska nytt konto godkännas av mig för att slippa angreppen, forumet kommer senare att uppdateras till 2.0 som är spamsäkrare/Ada

Startsida   Hjälp Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  
Författare mne: HJÄLP! Pris på Johnson Bros teservis Royal Homes of Britain???  (läst 3511 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ankan
Nykomling
*
Antal inlägg: 2

Visa profil
« skrivet: 17 Juli 2009 kl. 19:23:37 »

Hej!
Jag har en teservis som består av en tekanna, en sockerskål, en gräddkanna, 12 tekoppar med fat och 12 asietter. Jag kan tänka mig att den är inköpt på 50-talet, men jag vet faktiskt inte alls egentligen.
Funderar på att sälja den men vet inte alls vad den är värd eller var man ska vända sig om man inte vill sälja den på Blocket eller Tradera.
Den står Royal Homes of Britain i botten och Johnson Bros.
Servisen är i princip i nyskick.
Snälla, hjälp mig!!!

* sälja 0211.jpg (84.38 KB, 448x336 - visat 510 gånger.)
Loggat
Reggis
Juniormedlem
**
Antal inlägg: 51

Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.

Visa profil
« Svara #1 skrivet: 12 Augusti 2009 kl. 19:53:32 »

Den saknar tyvärr värde utan skall betraktas som begagnat porslin och inget mer. Marknaden för den hr typen av objekt är mycket sval. Efterfrågan saknas varför prisbilden är låg. Kan handla om någon eller några 100-lappar som bäst.
Loggat
Ankan
Nykomling
*
Antal inlägg: 2

Visa profil
« Svara #2 skrivet: 14 Augusti 2009 kl. 20:30:32 »

Jaha? Jag vet att jag såg endast tekannan i en tidning för ca 8 år sedan, där det var någon som frågade i en "antikspalt" vad den var värd. Och då var enbart tekannan värd ca 600 kr. Kan det ha ändrat sig så mycket alltså?
Loggat
Sidor: [1]
  Skicka ämnet  |  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
| Rauthing
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!